Mijn reservering

Snel zoeken FAQ

Mijn reservering

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

    U kunt uw reservering wijzigen via dit formulier. De wijziging wordt binnen 48 uur verwerkt. 

  • Kan ik mijn reservering annuleren?

    U kunt uw reservering annuleren door dit formulier in te vullen. De medewerker zal beoordelen of de reservering geannuleerd kan worden of dat er annuleringsvoorwaarden gelden.

  • Moet ik reserveren voor een saunabezoek?

    Wij raden u altijd aan om uw saunabezoek vooraf te reserveren om teleurstellingen te voorkomen. Het is ook mogelijk om een dag- of avondentree bij de receptie te boeken, maar het komt wel eens voor dat we volgeboekt zijn. Indien u gebruik wilt maken van een actie, e-ticket of voucher, dan is vooraf reserveren verplicht. 

  • Ik kom iets later dan de aangegeven tijd, moet ik dit doorgeven?

    Indien u een behandeling heeft bijgeboekt en niet op de aangegeven aankomst tijd kunt arriveren of eerder vertrekt dan de aangegeven vertrektijd, dient u dit vooraf tijdig aan ons door te geven. Dit in verband met de ingeplande behandeling(en). 

E-tickets & vouchers

Snel zoeken FAQ

E-tickets en vouchers

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Ik heb een e-ticket van een externe partij, hoe moet ik reserveren?

    Heeft u een e-ticket bij iemand anders dan bij ons of DagjeWellness aangeschaft? Dan moet u deze eerst bij ons verzilveren en een reservering maken. De code die u moet gebruiken vindt u in de meeste gevallen onder of naast de barcode. 

  • Ik krijg een foutmelding na het invullen van mijn code, wat moet ik nu doen?

    Krijgt u na het intypen van uw unieke code een foutmelding en kunt u niet achterhalen waar dit aan ligt? Probeer het na drie uur nog eens of neem dan contact met ons op via dit formulier

  • Ik heb een e-ticket, maar het lukt me mij niet om (online) te reserveren.

    Er zijn verschillende e-tickets waarmee u kunt reserveren. In bijna alle gevallen vindt u een code onder de barcode, deze vult u in op deze pagina om uw reservering te maken. Heeft een een voucher van DagjeWellness? Dan moet u op de website van DagjeWellness een e-ticket aanvragen voordat u bij Elysium kunt reserveren.

    Komt u er nog niet uit? Lees extra informatie over het verzilveren van uw e-ticket of voucher.

  • Ik heb meerdere en verschillende e-tickets, hoe kan ik deze reserveren?

    Dat kan via deze pagina. Vul hier één van de codes in, klik op ´toevoegen´ en herhaal dit voor de volgende codes. U kunt maximaal vier codes per reservering verzilveren.

  • Waarom is er geen beschikbaarheid als ik met mijn voucher wil reserveren, maar wel bij het reserveren van een reguliere dagentree?

    Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een bepaalde beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor mensen met voucher en mensen zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is dus mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te boeken zijn met een e-ticket of actie, maar nog wel met een reguliere dagentree.

    Het is niet mogelijk om een regulier dagentree te boeken om een kortingsbon, e-ticket of voucher te verzilveren. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij op tijd te reserveren. Op die manier kunt u altijd uw voucher verzilveren.

  • Kan de geldigheid van mijn e-ticket of voucher verlengd worden?

    Nee, de geldigheid van uw voucher kan niet worden verlengd. De einddatum die op uw voucher staat is de datum tot wanneer u de voucher kan gebruiken. Wij raden u aan om op tijd te reserveren, omdat er voor elke voucher een beperkte beschikbaarheid geldt.

Eten & drinken

Snel zoeken FAQ

Eten & drinken

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Kan ik gebruik maken van het lunch en/of dinerbuffet bij een allergie?

    Wanneer u een allergie heeft kunt u helaas geen gebruik maken van het lunch- en/of dinerbuffet. Dit in verband met de kans op kruisbesmetting. U kunt wel een gerecht van onze kaart bestellen, vraag onze medewerkers naar gerechten die u bij uw allergie voor u bereid kunnen worden.

  • Wat is het tijdstip voor lunch en diner?

    Onze keuken is geopend van 11.30 tot 22.00 uur. Er zijn geen vaste tijden voor de lunch en diner.

  • Kunnen wij lunchen en dineren als wij een lactose- of glutenallergie hebben?

    Dit is zeker mogelijk. Wij raden u aan dit vooraf aan ons aan te geven, zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Tevens dient u dit tijdens uw verblijf aan te geven bij de bediening.

Behandelingen

Snel zoeken FAQ

Behandelingen & andere extra's

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Kan ik op de dag zelf nog een behandeling reserveren?

    Indien beschikbaar kunt u op de dag zelf nog een behandeling of massage reserveren. Wij raden u echter wel aan om deze vooraf te reserveren, zodat u zeker weet dat u van de behandeling van uw keuze kunt genieten.

  • Zijn de tijden van mijn behandeling vooraf bekend?

    De tijden verneemt u bij aankomst. Heeft u voorkeur opgegeven voor een bepaalde tijd, dan houden wij hier, indien mogelijk, rekening mee.

  • Kan ik een voorkeur aangeven voor het tijdstip van de behandeling?

    Ja, u mag uw voorkeur aangeven. Wij houden hier zoveel mogelijk rekening mee, maar kunnen niet garanderen dat dit ook gaat lukken.

  • Kan ik alleen door een man/vrouw gemasseerd worden?

    U kunt hier tijdens het maken van uw reservering uw voorkeur over uitspreken. Wij houden hier zoveel mogelijk rekening mee, maar kunnen niet garanderen dat wij ons hier aan kunnen houden.

Giftcards & andere cadeaubonnen

Snel zoeken FAQ

Giftcards

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Accepteren jullie VVV Cadeaubonnen?

    Nee, vanaf 1 april 2015 wordt de VVV Cadeaubon niet meer geaccepteerd bij SpaPuur. 

  • Accepteren jullie sauna cadeaubonnen?

    Ja, wij accepteren de Wellness Giftcard. U kunt de Wellness Giftcard bij de balie van SpaPuur en de andere aangesloten resorts kopen. Natuurlijk kunt u de Wellness Giftcard ook online bestellen. 

  • Kan ik mijn VertroetelCheque nog inleveren?

    De VertroetelCheque is vervangen door de Wellness Giftcard. U kunt uw VertroetelCheque nog inleveren tot en met de datum die op uw VertroetelCheque vermeld staat. Indien uw VertroetelCheque is verlopen kan deze helaas niet meer worden verlengd. 

  • Hoe kan ik een Wellness Giftcard bestellen?

    De Wellness Giftcard kunt u online bestellen. Ook is deze te koop bij de recepties van alle deelnemende resorts.

Overige

Snel zoeken FAQ

Overige

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Wanneer is het badkledingdag bij SpaPuur?

    Het is iedere dinsdag en iedere eerste zondag van de maand badkledingdag bij SpaPuur. Het dragen van badkleding is op deze dagen verplicht.

  • Wat zijn de openingstijden van het resort?

    Zondag t/m donderdag 10.00 tot 23.00 uur

    Vrijdag en zaterdag 10.00 tot 24.00 uur

  • Moet ik een speciale sauna handdoek meenemen?

    U heeft geen speciale sauna handdoek nodig als u naar de sauna gaat, een groot badlaken volstaat ook. Zorg ervoor dat het badlaken groot genoeg is zodat u met uw hele lichaam op het badlaken kunt zitten, ook met uw voeten. 

  • Hoe verloopt het proces qua betalen? Moeten we vooraf betalen?

    Wanneer u uw reservering maakt, kunt u kiezen hoe en wanneer u deze wilt betalen: via iDEAL, creditcard of achteraf bij de receptie. Voor de laatste optie brengen wij echter € 2,95 in rekening.

    Bij binnenkomst krijgt u een polsbandje mee die wordt gekoppeld aan uw naam. Alles wat u besteedt wordt op dit polsbandje geboekt en aan het einde van de dag kunt u de rekening bij de receptie betalen.

  • Zijn jullie rolstoeltoegankelijk?

    SpaPuur is beperkt rolstoeltoegankelijk. Er is geen lift aanwezig. Alle behandelingen worden op de eerste verdieping gegeven, dus bij volledige rolstoelafhankelijkheid is dit niet haalbaar. De infrarood cabine en Himalaya zoutkristalcabine zijn ook op de eerste verdieping. Bij de meeste cabines is de deur te smal om met een rolstoel in te rijden.

  • Accepteren jullie creditcards?

    SpaPuur accepteert Visa- en Mastercard. American Express wordt niet geaccepteerd.

  • Moet ik een badset bij jullie huren of mag ik deze zelf meenemen?

    Het gebruik van badjas, handdoeken en slippers is verplicht. U bent vrij om deze zelf mee te nemen, maar u kunt uw handdoek en badjas ook bij ons huren. Vanwege de hygiëne verhuren wij geen slippers, maar u kunt deze wel bij ons kopen.

  • Wat zijn klankschaalsessies?

    Bij een klankschaalsessie worden klankschalen met een klopper bespeelt. De trillingen die hierbij vrijkomen zorgen voor ontspanning en brengen lichaam en geest weer in balans. Lees meer over klankschaalsessies.

  • Ik ben jarig. Krijg ik wat voor mijn verjaardag van SpaPuur?

    Bent u jarig? Wij trakteren op een lunch- of dinerbuffet! U dient dan wel de reguliere dagentree te boeken. Lees meer en bekijk alle voorwaarden

  • Kunnen wij de auto bij SpaPuur parkeren?

    Als gast van SpaPuur kunt u uw auto gratis bij ons parkeren. Wij beschikken over ruime parkeerplaatsen.

  • Mag mijn mobiele telefoon, tablet of e-reader mee naar binnen?

    Het gebruik van een mobiele telefoon of tablet is alleen bij de receptie toegestaan. Op overige plaatsen binnen het resort is het meenemen van een mobiele telefoon of andere elektronische apparatuur niet toegestaan. Wilt u een e-reader meenemen? Laat deze dan even zien bij de receptie, dan kan de receptioniste beoordelen of deze mee naar binnen genomen mag worden.

  • Mag ik in het zwembad badkleding dragen?

    Het dragen van badkleding is bij SpaPuur niet toegestaan, dus ook niet in het zwembad. Op onze badkledingdagen is het verplicht badkleding te dragen. Lees alles over onze badkledingdagen.

  • Kan ik bij jullie kolven en hebben jullie ook een koelkastje?

    Bij SpaPuur is het mogelijk om te kolven, geeft u dit aan bij binnenkomst. Er is een aparte ruimte met koelkast.

  • Heeft SpaPuur ook een speciale vrouwendag?

    Nee, SpaPuur heeft geen vrouwendagen.

  • Wat is de minimumleeftijd voor kinderen?

    Vanaf de leeftijd van 12 jaar is iedereen welkom. Personen tussen de 12 en 18 jaar mogen SpaPuur alleen onder begeleiding van een volwassene bezoeken. Het is verplicht een geldig legitimatiebewijs te kunnen overhandigen. Hier kunnen wij, bij twijfel over de leeftijd, naar vragen. Het gebruik van een zonnebank is onder de 18 jaar niet toegestaan.

  • Ik ben zwanger kan ik dan de sauna in? Wat mag ik wel/niet als ik zwanger ben?

    Wanneer u gezond bent en een normale zwangerschap doormaakt kunt u zonder bezwaar naar de sauna (blijven) gaan, zeker als u dit ook al voor die tijd gewend was. Wij raden de infraroodsauna echter af in verband met de diepe intensieve werking hiervan. Luister goed naar uw lichaam, als het niet prettig voelt gaat u dan de sauna uit.

    Waar moet u rekening mee houden? In de eerste drie maanden van de zwangerschap raden wij af om gebruik te maken van de sauna. Het is niet verstandig een dompelbad te nemen gezien het infectiegevaar. Ook is het gebruik van andere baden waarin u kunt zitten, zwemmen of drijven, om deze reden af te raden. Om af te koelen kunt u het beste gebruik maken van een koude douche of koudwaterslang. Dit is een algemene uitleg, voor persoonlijk advies verwijzen wij u naar uw huisarts. Voor behandelingen adviseren wij u contact met ons op te nemen.

    Lees meer over zwangerschap & sauna.

  • Is het dragen van badkleding toegestaan?

    Nee, in verband met de hygiëne is het niet toegestaan badkleding te dragen op een textielloze dag. Op een badkledingdag is het dragen van badkleding verplicht. Meer over badkledingdagen.

Staat uw vraag er niet tussen?

Dan kunt u contact met ons opnemen door op één van onderstaande buttons te klikken.


Stel een vraag over uw reservering Vraag of opmerking doorgeven