Contact

Top 10 veelgestelde vragen

Top 10

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Ik krijg een foutmelding na het invullen van mijn code, wat moet ik nu doen?

    Krijgt u na het intypen van uw unieke code een foutmelding en kunt u niet achterhalen waar dit aan ligt? Probeer het na drie uur nog eens of neem dan contact met ons op via dit formulier

  • Ik heb een e-ticket, maar het lukt me mij niet om (online) te reserveren.

    Er zijn verschillende e-tickets waarmee u kunt reserveren. In bijna alle gevallen vindt u een code onder de barcode, deze vult u in op deze pagina om uw reservering te maken. Heeft een een voucher van DagjeWellness? Dan moet u op de website van DagjeWellness een e-ticket aanvragen voordat u bij SpaPuur kunt reserveren.

    Komt u er nog niet uit? Lees extra informatie over het verzilveren van uw e-ticket of voucher.

  • Ik heb meerdere en verschillende e-tickets, hoe kan ik deze reserveren?

    Dat kan via deze pagina. Vul hier één van de codes in, klik op ´toevoegen´ en herhaal dit voor de volgende codes. U kunt maximaal vier codes per reservering verzilveren.

  • Waarom is er geen beschikbaarheid als ik met mijn voucher wil reserveren, maar wel bij het reserveren van een reguliere dagentree?

    Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een bepaalde beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor mensen met voucher en mensen zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is dus mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te boeken zijn met een e-ticket of actie, maar nog wel met een reguliere dagentree.

    Het is niet mogelijk om een regulier dagentree te boeken om een kortingsbon, e-ticket of voucher te verzilveren. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij op tijd te reserveren. Op die manier kunt u altijd uw voucher verzilveren.

  • Kan de geldigheid van mijn e-ticket of voucher verlengd worden?

    Nee, de geldigheid van uw voucher kan niet worden verlengd. De einddatum die op uw voucher staat is de datum tot wanneer u de voucher kan gebruiken. Wij raden u aan om op tijd te reserveren, omdat er voor elke voucher een beperkte beschikbaarheid geldt.

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

    U kunt uw reservering wijzigen via dit formulier. De wijziging wordt binnen 48 uur verwerkt. 

  • Kan ik mijn reservering annuleren?

    U kunt uw reservering annuleren door dit formulier in te vullen. De medewerker zal beoordelen of de reservering geannuleerd kan worden of dat er annuleringsvoorwaarden gelden.

  • Wanneer is het badkledingdag bij SpaPuur?

    Het is iedere dinsdag en iedere eerste zondag van de maand badkledingdag bij SpaPuur. Het dragen van badkleding is op deze dagen verplicht.

  • Wat zijn de openingstijden van het resort?

    Zondag t/m donderdag 10.00 tot 23.00 uur

    Vrijdag en zaterdag 10.00 tot 24.00 uur

  • Moet ik reserveren voor een saunabezoek?

    Wij raden u altijd aan om uw saunabezoek vooraf te reserveren om teleurstellingen te voorkomen. Het is ook mogelijk om een dag- of avondentree bij de receptie te boeken, maar het komt wel eens voor dat we volgeboekt zijn. Indien u gebruik wilt maken van een actie, e-ticket of voucher, dan is vooraf reserveren verplicht. 


Is uw vraag niet beantwoord?


Wilt u contact met ons opnemen, dan kan dat door op één van onderstaande buttons te klikken.



Contact SpaPuur

SpaPuur
Moerse Dreef 10
5043 AX Tilburg

Telefoonnummer (informatielijn)

088-0064822
maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00.
weekend & feestdagen van 09:00 tot 12:00