Veelgestelde vragen

SP

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Accepteren jullie VVV Cadeaubonnen?

    Ja, bij SpaPuur is het mogelijk om de betaling te voldoen met een VVV Cadeaubon.

  • Hoe verloopt het proces qua betalen? Moeten we vooraf betalen?

    Bij binnenkomst krijgt u een polsbandje mee die wordt gekoppeld aan uw naam. Alles wat u besteedt wordt op dit polsbandje geboekt en aan het einde van de dag kunt u de rekening bij de receptie betalen.

  • Kan ik gebruik maken van het lunch en/of dinerbuffet bij een allergie?

    Wanneer u een allergie heeft kunt u helaas geen gebruik maken van het lunch- en/of dinerbuffet. Dit in verband met de kans op kruisbesmetting.

  • Zijn jullie rolstoeltoegankelijk?

    SpaPuur is beperkt rolstoeltoegankelijk. Er is geen lift aanwezig. Alle behandelingen worden op de eerste verdieping gegeven, dus bij volledige rolstoelafhankelijkheid is dit niet haalbaar. De infra rood cabine en Himalaya zoutkristalcabine zijn ook op de eerste verdieping. Bij de meeste cabines is de deur te smal om met een rolstoel in te rijden.

  • Hebben jullie een opvang voor huisdieren?

    Nee, wij hebben geen opvang voor huisdieren.

  • Accepteren jullie creditcards?

    SpaPuur accepteert Visa- en Mastercard. American Express wordt niet geaccepteerd.

  • Moet ik een badset bij jullie huren of mag ik deze zelf meenemen?

    U bent vrij om uw eigen handdoeken, badjas en slippers mee te nemen. U kunt deze ook huren bij aankomst.

  • Mag mijn mobiele telefoon mee naar binnen?

    Het gebruik van een mobiele telefoon is alleen bij de receptie toegestaan. Op overige plaatsen binnen het resort is het meenemen van een mobiele telefoon of andere elektronische apparatuur niet toegestaan.

  • Schrijven jullie ook een factuur uit?

    Op verzoek is het mogelijk om een factuur te krijgen van uw betaling. Voor zakelijke bestellingen en reserveringen neemt u contact met ons op.

  • Wat is het tijdstip voor lunch en diner?

    Onze keuken is geopend van 12.00 uur tot 22.00 uur. Er zijn geen vaste tijden voor de lunch en diner.

  • Zijn de tijden van mijn behandeling vooraf bekend?

    De tijden verneemt u bij aankomst. Heeft u voorkeur opgegeven voor een bepaalde tijd, dan houden wij hier, indien mogelijk, rekening mee.

  • Kan ik een voorkeur aangeven voor het tijdstip van de behandeling?

    Ja, u mag uw voorkeur aangeven. Wij houden hier zoveel mogelijk rekening mee.

  • Kan ik op de dag zelf nog een behandeling reserveren?

    Wilt u er zeker van zijn dat u de gewenste behandeling kunt ondergaan, dan is vooraf reserveren noodzakelijk. Maar indien beschikbaar, kunt u tijdens uw bezoek ook behandelingen (bij)boeken.

  • Kunnen wij de auto bij SpaPuur parkeren?

    Als gast van SpaPuur kunt u uw auto gratis bij ons parkeren. Wij beschikken over ruime parkeerplaatsen.

  • Kunnen wij lunchen en dineren als wij een lactose- of glutenallergie hebben?

    Dit is zeker mogelijk. Wij raden u aan dit vooraf aan ons aan te geven, zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Tevens dient u dit tijdens uw verblijf aan te geven bij de bediening.

  • Mag ik een PC tablet meenemen?

    Nee, binnen het resort is het meenemen van een PC tablet, mobiele telefoon of andere elektronische apparatuur niet toegestaan.

  • Mag ik in het zwembad badkleding dragen?

    Het dragen van badkleding is bij SpaPuur niet toegestaan, dus ook niet in het zwembad. Op onze badkledingdagen is het verplicht badkleding te dragen. Meer over badkledingdagen.

  • Kan ik bij jullie kolven en hebben jullie ook een koelkastje?

    Bij SpaPuur is het mogelijk om te kolven, geeft u dit aan bij binnenkomst. Er is een aparte ruimte met koelkast.

  • Heeft SpaPuur ook een speciale vrouwendag?

    Nee, SpaPuur heeft geen vrouwendagen.

  • Wat is de minimumleeftijd voor kinderen?

    Vanaf de leeftijd van 12 jaar is iedereen welkom. Personen tussen de 12 en 18 jaar mogen SpaPuur alleen onder begeleiding van een volwassene bezoeken. Het is verplicht een geldig legitimatiebewijs te kunnen overhandigen. Hier kunnen wij, bij twijfel over de leeftijd, naar vragen. Het gebruik van een zonnebank is onder de 18 jaar niet toegestaan.

  • Ik ben zwanger kan ik dan de sauna in? Wat mag ik wel/niet als ik zwanger ben?

    Wanneer u gezond bent en een normale zwangerschap doormaakt kunt u zonder bezwaar naar de sauna (blijven) gaan, zeker als u dit ook al voor die tijd gewend was. Wij raden de infraroodsauna echter af in verband met de diepe intensieve werking hiervan. Luister goed naar uw lichaam, als het niet prettig voelt gaat u dan de sauna uit.

    Waar moet u rekening mee houden? In de eerste drie maanden van de zwangerschap raden wij af om gebruik te maken van de sauna. Het is niet verstandig een dompelbad te nemen gezien het infectiegevaar. Ook is het gebruik van andere baden waarin u kunt zitten, zwemmen of drijven, om deze reden af te raden. Om af te koelen kunt u het beste gebruik maken van een koude douche of koudwaterslang. Dit is een algemene uitleg, voor persoonlijk advies verwijzen wij u naar uw huisarts. Voor behandelingen adviseren wij u contact met ons op te nemen.

  • Is er een kinderopvang?

    Nee, SpaPuur heeft geen kinderopvang.

  • Kan ik alleen door een man/vrouw gemasseerd worden?

    U kunt uw voorkeur uitspreken. Wij houden hier zoveel mogelijk rekening mee.

  • Is het dragen van badkleding toegestaan?

    Nee, in verband met de hygiëne is het niet toegestaan badkleding te dragen op een textielloze dag. Op een badkledingdag is het dragen van badkleding verplicht. Meer over badkledingdagen.

  • Welk telefoonnummer moet ik gebruiken om bij u te boeken?

    U kunt het beste online boeken. Mocht u de voorkeur geven aan telefonisch reserveren dan kan dat via onze reserveringslijn 013 - 571 5410 van 09.00 uur tot 21.00 uur.

  • Moet ik reserveren voor een saunabezoek?

    Voor alleen een saunabezoek hoeft u niet te reserveren. Dit is enkel nodig voor arrangementen of losse behandelingen. In vakantieperiodes raden wij wel aan om te reserveren. 

  • Wanneer kan ik arrangementen en behandelingen reserveren?

    U kunt online reserveren. Als u de voorkeur geeft aan telefonisch reserveren dan kunt u 7 dagen per week van 09.00 uur tot 21.00 uur telefonisch reserveren op telefoonnummer 013 - 571 54 10. U kunt ook reserveren via e-mail. Mailt u dan naar: info@spapuur.nl